Callcentrum řešení / Ticketstar

1. 3. 2013 -

Pro efektivní vyřizování úkolů zákaznického centra aktuálně nasazujeme nově vyvinuté a ucelené řešení TicketStar.

Jedná se o rozsáhlou komunikační platformu mezi zákazníkem a všemi odděleními dodavatele včetně kooperujících firem. Klíčovou funkcionalitou je dynamická správa úkolů zákaznického servisu bez ohledu na "podnět", tj. zda úkol vznikl na základě speciálního požadavku zákazníka z WebShopu, byl vytvořen z důvodu změny v logistice, vyhodnocení kreditu zákazníka od splátkové společnosti nebo se jednalo o prostý email nebo telefonický dotaz.

Přiřazování úkolů probíhá automaticky dle specializace operátorů (např. historie, znalosti nebo jazykových schopností, vytížení apod.). Systém má otevřené rozhraní pro webové portály (Webshopy), propojení na komunikační systémy (mail servery a telefonní ústředny), informační systémy (obchodní, logistické, účetní) a dovoluje definování sledování parametr výkonu (podpora SLA). Cílem řešení je vyřízení všech podnětů, které mohou nastat v obchodním případě, k maximální spokojenosti zákazníka a minimálních nákladech dodavatele.