Automatické náhrady nedostupného zboží / Ticketstar

3. 11. 2014 -

Navrhli a vytvořili jsme podpůrný modul pro obchodní systém, který analyzuje objednávky nedodaného zboží, automaticky navrhuje náhrady a nabízí je zákazníkům.

Pro našeho významného klienta jsme vytvořili modul do obchodního informačního systému, který se stará o objednávky zboží, jež nelze dodat zákazníkovi z důvodu skladové nedostupnosti, ukončení výroby apod.
Modul takové objednávky automaticky vybere a navrhne obsluze dostupné zboží podobných vlastností a ceny.
Operátor prodeje se rozhodne, zda náhradu nedostupného zboží podpoří nabídkou slevy a systém následně vygeneruje webovou prezentaci, která je odeslána zákazníkovi emailem.

Zpětná vazba operátorům prodeje od zákazníka je samozřejmostí. Zákazník může pomocí jednoduchého formuláře vznést dotaz, případně připomínku k nabízeným náhradám, což operátor uvidí a může obratem reagovat – ať už telefonicky, emailem, nebo může změnit návrh náhrady a zákazníkovi opět poslat nový odkaz.

Prostředí pro automatický návrh náhrady za nedostupné zboží:

nahrady-operator

 

Takto zákazník vidí navržené náhrady:

Náhrady - zobrazení na webu