Systém pro retailovou síť / EURONICS pro všechny

22. 12. 2012 -

Více než dva roky jsme pracovali na řešení integrující síť cca 200 prodejen různých vlastníku pod společný Informační systém.

Systém obsahuje desítky modulů zahrnující jak běžné funkce prodejny, funkce centrály, silnou podporu výměny dat s dodavateli a funkce správy a nastavení systému.

Významným novým rysem je napojení vlastního prodávaného sortimentu na centrální katalog, který obsahuje 100tisíce aktualizovaných artiklů, včetně popisek, obrázků, vlastností, EAN kódů, aktualizace cen, kampaní atd. Přímým využitím katalogu se z pracné denní a ruční aktualizace "karet zboží" stává automatizovaná "samozřejmost".  Podobně silným pomocníkem je díky aktualizaci nákupních ceníků podpora procesu "automatizovaného" nákupu, kdy systém dle různých kritérií (minimální zásoba, obrátka, stáří, dodavatelský ceník, kampaně, akční položky atd.) navrhne zboží, množství a nejvhodnějšího dodavatele pro objednání. Při potvrzení dodavatel se objednávka "vykryje" a následně se významně zjednoduší proces příjmu. V oblasti řízení prodejních cen je zde možnost využít centrálních cen z letáků, definovat ceny na období, nastavit typ ceny (akce, výprodej …), tisknout cenovky dle mnoha šablon a stanovit motivační odměny pro prodavače. Samozřejmostí jsou bohaté přehledy o stavu zásob, pohybech zboží, přehledy dokladů, ale také historii změn a sestavy pro "Ochranu skladu" dodavateli. Silným nástrojem pro monitoring obchodu je integrovaný datový sklad s desítky Reportů a napojením na Analytické nástroje.

Aktuálně je systém pro retailovou síť ve čtvrté verzi a kontinuálně probíhají implementace dalších členů ruku v ruce s rozvojem dalších funkcí.